Helgen

2008-12-23 | 01:27:58

Vilken helg! Jag har haft så kul och haft så mycket att göra att jag inte hunnit vara inne och skriva överhuvudtaget! I fredags hann vi med mycket. Först häng hemma hos Johan, lite vin och skitsnack, sedan åkte vi in till en fest i en liten liten etta vid folkets park. Där var fullt med folk, men ingen jag kände och vi tröttnade ganska snabbt och gick. Tio meter bort låg ett kebabställe så självklart ville grabbarna käka. Sedan gick vi till Mascot och drack öl. Därifrån tog vi en taxi till slagthuset. Där blev vi inte så långvariga, både Marcus och jag skulle jobba morgonen efter så det kändes lämpligt att sova lite. Men det var trevligt så länge det varade.

I lördags jobbade jag och sedan mötte jag upp med Marcus och vi åkte till kronprinsen och käkade sushi på vårt nya favoritställe innan vi blåste oss hem till Mathias. Han bjöd på pepparkakor, öl och lite provspel av "Guitar Hero - World Tour". I lagom tid - fint folk kommer ju som bekant sent - begav vi oss mot Swedenmodels julfest. I början var allt som vanligt lite stelt, men efter mycket om och men lyckades vi till slut få upp folk på dansgolvet. När musiken tystnade gick alla åt olika håll. Jag och Sara bestämde oss för att kolla in Nöjesbåten eftersom agenturen satt alla på listan där, men det visade sig ganska snart inte vara så spännande. Innan vi gick hann vi bli plåtade av en fotograf från finest.se och dagen efter kunde man läsa på deras hemsida:
"Ett schysst ställe nära Malmö centralstation. Mycket härlig omgivning med trevligt folk. Och man ska inte glömma Dj Hi Ree som skapade grym stämning med sin musik. Gäster var bl a Sweden Models."
 


Vi hamnade istället på Slagthuset där jag träffade massor med folk och vi dansade all night long. Lätt en av de roligaste kvällarna på länge!

I söndags skulle Marcus iväg och jobba tidigt, men jag var ledig så jag och Sara sov till kvart över två innan vi gjorde riktig bakisfrulle med äggamacka och yoghurt. Gottgott. Sedan mötte jag upp med älsklingen och vi handlade mat och hade myskväll.

En riktigt lyckad helg med andra ord. Nu tycker Marcus det räcker med party innan nyår. Jag vet inte om jag håller med. Vi får väl se vad som händer..

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0