Boston Tea Party

2008-12-15 | 23:35:26

Vissa saker blir jag mer rädd för än andra. Den här typen av människor är något som skrämmer mig mer än all världens klimatförändringar och växthuseffekter. På kort tid har jag sett två inslag om honom på helt olika kanaler, med journalister från olika världsdelar och vad jag slås av är att det verkligen finns folk som lyssnar på sådant skitsnack. Som till och med anser det vara religion. Visst, åsiktsfrihet i all ära, men ibland önskar man verkligen att en del typer av åsikter var förbjudna. Att man kunde slänga honom i någon liten dragig och kall källarhåla där han kunde få leva på vatten och bröd och ruttna bort. Där kunde han sitta och hata bäst han ville utan att infektera andra människor med sina sjuka fördomar. Usch.

Jag är nog definitivt inte känd som monarkins största försvarare, men såhär borde det fan inte vara okej att snacka om våra kungligheter.

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag undrar var han fått allt ifrån, jag såg också boston tea party igår och jag bara suckade. Han har gått back i utveckligen, stackars sate.



Nej ett nackskott tycker jag.

2008-12-16 @ 07:22:49
URL: http://www.aiko-takara.blogspot.com/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0