Blogg

2008-02-22 | 12:49:13

Jaha, då har jag också hamnat i bloggträsket. Fast jag visste väl egentligen att det skulle hända förr eller senare. Dags att samla allt på ett ställe och inte hålla på och skriva på 30 olika sidor. Resedagboken, lunarstorm, skunk, vad ska nu hända med mina konton där? Haha.

Det verkar som det mesta löst sig med vad jag ska hitta på den närmsta tiden och det känns väldigt bra. Även om det innebär en del uppoffringar. Fast det blir nog mest kul. Men men, mer om det sen. Nu har jag inte tid för jag ska snart sätta igång att laga lunch till Zara och Marcus och sen ska vi bege oss mot Willey´s så att vi kan handla mat till vår grekiska knytkalas-buffé ikväll. Jag ska försöka tvinga med mig Johi också, han kan minsann hjälpa till!


Kommentarer
Postat av: Erik

Välkommen till träsket! Hoppas att du får det bra här!
Lycka till!

2008-02-22 @ 12:54:28
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0