The dark knight

2008-07-26 | 01:12:37

Kom precis hem från premiären av "Batman - The dark knight". Det var så skönt att komma ut i friska luften efteråt, lite lagom varmt i biosalongen efter två och en halv timme med nästan 700 personer i samma rum. Filmen var riktigt bra, massa action, om man gillar det. På bio är det ju awesome, då ska det helst smälla och panga så mycket som möjligt. Typ. Jag försökte vara rättvis i min bedömning av Heath Ledgers Jokern-tolkning, men det går helt enkelt inte att låta bli att tycka att han är helt fantastisk. Jag kanske är partisk men det kan jag leva med. Vad som stör mig mest är att han alltid varit en skådis som jag hållt ett öga på och det är läskigt att tänka på hur mycket han kunnat göra efter en roll som den här. Om han inte dött. Så onödigt.

Nu ska jag titta på "28 dagar" med min uttråkade pojkvän. 

Kommentarer
Postat av: Jennsan

Snyft och böl för att han dog :~(

2008-07-29 @ 23:37:14
URL: http://yannii.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0