Utan internet i tre dagar..

2008-05-23 | 18:50:33

Såå, utan internet i tre dagar och vad har jag gjort? Solat i pildammsparken, läst "Vad gör alla superokända människor hela dagarna", tvättat lite till, startat mitt nya hurtiga liv och börjat springa på morgonen, målat i min målarbok, druckit té med Bettan, sorterat mina cd-skivor, ätit falafel med Johi och Marcus, hängt med Zara efter jobbet, fått trevliga nyheter, lagat mat, spelat Guitar Hero (har lagt av mig lite, måste öva), ringt hela släkten och bjudit över alla på kalas till helgen och igår var jag och Marcus på premiären av den nya Indiana Jones-filmen. Popcornen var slut innan reklamen var det. Jag fick ont i magen.

Idag passar vi Marcus pappas hus och sötnosen har lovat att baka en kaka till mig som han påstår kommer vara den godaste jag någonsin ätit. Vi får väl se. Dessutom har vi lunchat med hans mamie, mormor och syster på Möllan.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0