Förkyld igen..

2008-10-23 | 23:03:44

Vi har varit och tittat på en lägenhet! Nu håller vi tummarna för fullt, den var verkligen fin. I så fall är det inflyttning första december. Hoppas hoppas!

Idag slog förkylningen till. Fram tills nu har den bara varit en undercoverförkylning som mest gömde sig och tittade fram ibland. Men idag efter jobbet överrumplade den mig fullständigt och jag orkade inte ta tåget till Lund för att gå på föreläsning, det kändes jobbigt nog att ta bussen hem.. Så ikväll har jag kurerat mig med hemmagjort te på ingefära och honung under min Musse Pigg-filt. Till middag blev det smörgåsbord med goda ostar, lax, skagenröra, skinka och nätmelon. Gottgott. Och enkelt.

Kommentarer
Postat av: The Master

Då är vi två som är förkylda. Kanonblogg... Kul läsning på rikgit och fina bilder.


Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0