Kvällsdopp

2009-02-06 | 00:25:09

Nu är jag och Marcus lena som små bäbisar. Vi har invigt vårt nya badkar i vår nya lägenhet med ett kvällsdopp. Naturligtvis bjöds det på välkomstdrink i form av äppelcider och glass som tilltugg. Vi har redan hunnit flytta en hel del, nästan alla köksprylar är på plats, badrummet är klart och nästan alla kläder inne i garderoberna, trots att den officiella flyttdagen är lördag. Imorgon ska vi köpa ny soffa. Sjukt nice att flytta in i en lägenhet som är helt nyrenoverad och där man inte behöver göra ett enda litet dugg själv, inget målande, inget spacklande och inget fixande, bara till att flytta in. Bara kolla in köket, så RENT!


Kommentarer
Postat av: ulrika

så glad för er skull!!vilket kök!!jag skulle faktiskt kuna döda lite för ett sånt kök!Bara så att ni vet...

2009-02-06 @ 22:54:12
Postat av: JENNY HSU ♥

jag är officiellt avundsjuk :) jag vill också ha en ny lägenhet att flytta in till NU! Ser fram emot :)

2009-02-07 @ 01:16:28
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Var ligger den här fantastiska lägenheten?

2009-02-09 @ 00:57:12
URL: http://fallaway.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för senast! :) Himla fin lägenhet och väldigt trevlig fest!

2009-02-09 @ 22:01:54
Postat av: Anette

hehe, jo visst börjar han bli stor!

och åh, vad fint du har det! :)

2009-02-12 @ 07:39:38
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0