Pluggapluggaplugga

2009-01-09 | 19:43:42

Här sitter jag. Något som kunde varit en riktigt trevlig fredagkväll är istället vigd åt plugg plugg och åter plugg. Tråååkigt. En påse bilar blev min räddning (tack Charlotte!). Hittade den i ett skåp i vardagsrummet och har varje intention att sluka den innan Marcus kommer hem, annars tror jag inte det blir många kvar åt mig. Fast jag kan spara några, han har lovat att köpa med sig choklad. Ska försöka spana med ett litet getöga över böckerna på "Let´s dance" som börjar ikväll. Lite kul ska man väl få lov att ha. Tycker de verkar ha fixat ihop ett roligt gäng deltagare. Ska bli kul att se hur duktig Blondinbella är på att shaka rumpan. Min förhandsfavorit är Laila Bagge.  

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0