Hål i huvet?

2009-01-04 | 19:56:37

Jag har ett hål i mitt finger. Japp. Ett hål. Jag skulle vika jeans på ett bord och råkade dra handen mot hyllan ovanför. Swish sa det och så var en bit av knogen borta. När jag tittade under hyllan satt den kvar. Mysigt. Jag blödde ner en slips och fick hämta ett plåster, fast det egentligen är emot mina principer. Illa.

Igår var jag hemma hos Dan och badade tunna i trädgården ihop med ett gäng scouter jag inte träffat på alldeles för länge. Mycket mycket trevligt var det. Varmt som tusan i vattnet, iskallt utanför och så en kall öl i handen, mmm. Bättre sätt att spendera en lördag kan jag inte komma på.


Kommentarer
Postat av: Anette

ja, mexico vore ju inte helt fel, hehe :)



kram kram!

2009-01-05 @ 07:48:07
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0