Karate in the kitchen

2009-01-05 | 23:30:25

Ledig ledig ledig. Skönt. Fast vi fick gå upp i tid i morse och städa lägenheten och åka till biblioteket ändå. Mäklaren var här och skulle visa lägenheter för lite folk så vi flydde fältet. Sedan köpte jag mig en ny mössa och halsduk. Glömde min mössa på ett jobb i Köpenhamn för ett bra tag sedan och idag frös jag så mycket att jag seriöst trodde jag skulle förfrysa lungorna och dö mitt på Gustav Adolfs torg. Så då var H&M nära till hands. Såklart hittade jag två par jeans och kom på att jag behövde en mascara också. Jag älskar mellandagsrean.



Marcus in the kitchen
 Jag är mer intresserad av knivarna, moahaha!


Ikväll har vi lagat mat och lyssnat på lökig Italiensk kärleksmusik. Sedan har vi ätit, druckit vin och tittat på CSI. Nu kollar vi in "Knocked up" som hittills är helt ok...
Ajaj, jag hör själv hur det här börjar låta. Tror det måste bli dags att sluta samla vuxenpoäng snart. Kanske dags för typ en vecka full med fjortisfylla för att lätta upp Svenssonlivet..?

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0