Vuxenpoäng på mig

2009-01-02 | 18:47:37

Jag har lätt tjänat ihop iaf tre vuxenpoäng idag. Först har jag varit på biblioteket och lämnat tillbaka mina låneböcker och  passade på att skriva ut min hemtenta när jag ändå var där.. På bussen dit pluggade jag. Sedan gjorde jag ett par ärenden på stan, gick in på jobb och kollade hur de hade det, innan jag tog bussen till värnhem för att handla mat. Först på Netto, sedan gick jag till systembolaget och köpte en flaska rött vin innan jag handlade det sista på Coop. Nu står jag här hemma och har satt in bakpotatisarna i ugnen i lagom tid så att de ska vara klara precis när Marcus kommer hem. Under tiden luftar jag vinet, blandar såser, steker kyckling - allt i rätt ordning. Ni får gärna applådera, jag vet att ni vill. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad uppkäftigt! Vi åt också bakpotatis idag :'D

2009-01-03 @ 00:05:19
URL: http://www.aiko-takara.blogspot.com/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0