LG KP500 Pink är snart min!

2010-08-14 | 19:02:47



Jag har ÄNTLIGEN beställt en ny telefon. Och den är rosa!
Eftersom jag vet noll om telefoner blev det till att jämföra och fråga efter råd och kolla priser och till slut kom jag till en slutsats: fortsätter jag såhär kommer det aldrig bli någon telefon. Så jag gav mig själv en deadline igår eftermiddags: innan jag fick lov att göra något annat skulle jag ha bestämt mig. Så det gjorde jag.
I 25-årspresent fick jag dessutom 1000 kronor i presentkort av grabbarna till just en mobiltelefon, så jag ville helt enkelt ha en så bra telefon som möjligt för runt en tusenlapp. Nu hoppas jag bara att den är det också..

Bildkälla.


Kommentarer
Postat av: ulrika

men lilla hjärtat du skulle konsulterat din släkting från stenåldern!!!Denna telefon är snudd på usel,det enda braa med den är att den är rosa.Jag o Christopher har haft denna telefon sen januari o vi är väl allt annat än nöjda men jag hoppas ju att du kommer att trivas med den!Kramar fån U

2010-08-14 @ 19:21:03
Postat av: Shiko

Fin mobil! Skulle aldrig tacka nej till den.

2010-08-15 @ 17:35:06
URL: http://shikos.blogg.se/
Postat av: Malin

åh du, du kommer ångra dig när du har köpt den mobilen :/ jag har den, haft den snart ett år. jag avskyr verkligen LG.



sv: att se på Toppbloggarna blir nog ens sätt att följa storbloggarna, haha :)

2010-08-16 @ 11:45:59
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
Postat av: JENNY HSU ♥

Jag har ju den!!! :) Hehehe...

2010-08-19 @ 21:59:52
URL: http://yannii.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0