Medinan i Hamamet

2010-08-12 | 01:02:57








De enda bilder jag tog när vi besökte den gamla Medinan i Hamamet, Tunisien var utanför. Inne på själva marknaden fick jag inte en syl i vädret och tänkte inte ens på att ta upp kameran. Alla ropade och frågade var vi kom ifrån, erbjöd oss att "bara titta" och kallade oss för "gamla groda". Och naturligtvis hade alla speciellt bra priser - bara för oss! Jag köpte ingenting alls utan försökte mest springa min väg, men Marcus blev pålurad ett par skor och en t-shirt. Inte ofta han shoppar mer än jag gör..


Kommentarer
Postat av: Catta

Hur var det i övrigt?

Något tips på vad jag måste se eller göra när jag är i Hamamet i oktober?

Kram Catta

2010-08-12 @ 10:04:44
URL: http://www.wodzan.blogspot.com

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0