Tjuvtitt

2010-12-05 | 01:34:25


En liten tjuvtitt på vad jag än så länge fått se av bilderna jag tog med Alex för två veckor sedan. Mer kommer kanske i morgon.. Söndag är fjärde dagen i rad som jag jobbar och det har inte blivit mycket tid över för plugg inför tentan nästa vecka, så i morgon efter jobb är det verkligen dags att sätta igång. Annars har det mest varit full rulle hela helgen, i går hann jag bara precis hem innan vi stack hem till Rebecka för lite häng och sedan vidare ut. Idag hann jag inte heller mer än hem så bar det av igen, den här gången på hockey. Malmö förlorade, men vi försökte göra det bästa av kvällen genom att åka hem till oss för lite pizza och film. Nu kallar sängen. Gonatt.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0