Planer och ny inspiration

2010-12-14 | 15:56:34

Jag har inte riktigt orkat eller haft inspiration att skriva de senaste dagarna. Först hade jag mycket med skolan och en tenta som skulle göras. Sedan fick jag ett mer eller mindre chockartat och jättetråkigt besked som faktiskt gjort att jag känt mig lite ledsen och orolig i några dagar. Lägg dessutom till lite vanlig "det-är-vinter-och-mörkt"-trötthet på det så är det nog en bra summering skulle jag tro. Nu börjar det dock bli lite bättre och jag har planerat in en massa roligheter som ska hinnas med innan jul. Jag ska hinna baka pepparkakshus med mina vänner och pyssla med mina små kusinbarn, jag ska gå på julbord med Marcus mormor och ha bak-mys med hans familj och syskon. Och så ska jag äta middag med tjejerna på Alex nya restaurang; "Restaurang Rebell", för första gången och jag hoppas på att middagen sedan följs av en trevlig utekväll. Mysigt!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0