Julmys

2011-12-23 | 23:55:52


Det går framåt. Sakta men säkert. Lägenheten börjar faktiskt mer likna ett hem och jobbet har ordnat upp sig i alla fall för en månad eller så. Dock har kroppen börjat säga ifrån lite. Först ett par mindre krämpor och trötthet, som sedan blev till ryggskott och förkylning i kombination. Inte riktigt bra så här innan jul när handeln på jobb är som galnast och man själv har tusen saker att hinna med. Men men, vad göör man? I kväll har jag jobbat så det blev inget lillejul-firande med släkten som brukligt är, men då passade jag på att gå på Elyseé med Marcus och äta lite fondue istället. I morgon ska jag också jobba, till klockan två, sedan ska det åkas tåg till hemstaden och mysas med hela släkten i Ekeby. Det ska bli så mysigt att jag knappt vet vart jag ska ta vägen!

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0