Chilimannen

2011-06-14 | 01:10:25


Nu är jag hemma, efter en kväll på Möllan och efter aningen fler cider än vad som var tänkt. Men men, det är väl så det blir när fler vänner ansluter sig än man räknat med från början. Innan vi gick hem tyckte vi att det var bra att äta något, så vi gick in om Sibylla där vi träffade den här mannen. Han hade en hel påse chili med sig som han gärna visade upp. Oklart är fortfarande vad han egentligen hade denna chili till, men enligt hans egen utsago var den "stark som fan". Jag fick med mig en hem som jag ännu inte vågat provsmaka. Nu ska jag sova för i morgon ska jag jobba dubbla pass. Två butiker, tre timmar i varje. Wish me luck! Gonatt!

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0