Uppdatera?

2011-03-25 | 09:51:03

En tråkmåns har jag varit. De senaste dagarna alltså. Jag vet. Men jag har känt mig lagom oinspirerad att blogga så därför har jag låtit bli. Men en snabbuppdatering skulle se ut så här:
Monday is a good day, det har jag redan konstaterat tillsammans med Sofia i New York. Nu har jag dessutom befäst detta påstående tillsammans med Patrik i måndags. Det började stillsamt med god mat följt av en liten dricka på Möllan och slutade med partaj i en lägenhet på Värnhem klockan fyra på natten. Det är så det ska gå till! Sedan har jag jobbat och inventerat och andra roligheter. Igår var jag ledig och hälsade på Sofia och Nic och lilla Jamie. Vi myste hemma med te, tog en promenad och åt kebab och så var jag naturligtvis något av en papparazzi. Dock har jag än så länge inte fått tillåtelse att publicera några bilder så jag väntar med det.. Idag ska jag och Sofia ta en runda med barnvagnen på "Entré". Jag tänkte hitta en liten födelsedagspresent till en av mina små inför helgen. Mysigt!

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0