Nedräkningen har börjat!

2011-05-18 | 23:52:14


Om exakt åtta minuter fyller jag år - grattis grattis till mig! Jag hade tänkt göra en jättelång önskelista med en massa prylar, men av någon anledning blev det inte riktigt så. De nya Mumin-muggarna för säsongen är fina så klart och Iittala´s Marimekko-skålar i glada färger hade varit roliga att få. Och en muffins eller två skulle inte heller skada. En enhörning får jag nog bara i mina drömmar, men önska kan man ju alltid.. Fast mest önskar jag mig nog trevligheter i allmänhet. Typ något i stil med mycket tid att dricka rosé med mina vänner i sommar och styrka att bli klar med uppsats och tenta. Morgondagen är jag inte riktigt säker på ännu. Jag ska i alla fall gå upp tidigt och cykla hem till Sofia och lillkillen och mysa lite med fika och snickesnack. Sen får vi se. Det kan ju inte bli annat än spännande.

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0