Söndagsbekymmer

2011-05-29 | 23:26:39


I går var en vansinnigt rörig dag på jobb, med massor av kunder, massor av fulla provrum och stökig butik. Sedan hjälpte det inte direkt att vi inte hade hunnit städa igenom butiken alls sedan kaoset i fredags heller.. I dag har det varit lite lugnare, men istället blev det lite drama sista timmen innan stängning. Jag hade egentligen slutat och stod och provade en topp i provrummet, men fick så klart hoppa in. Vilken tur att jag inte hunnit gå hem! Jag ska inte berätta något alltför detaljerat, men jag kan väl säga så mycket som att den skyldige åkte fast rätt så snabbt och sedan fick vi vakta medan både säkerhetsvakt och polis tillkallades. Som tur var slutade allt väl och jag blir på något sätt glad när folk åker fast, det är inte mer än rätt! I kväll kör vi båda pluggkväll här hemma. Jag med min uppsats, som jag börjat tvivla på om jag ens kommer bli färdig med, och Marcus med en liten tenta. Han har lite dåligt samvete för att han i princip inte kommer ha en enda dag ledig innan han åker till USA, så därför försöker han kompensera med annat istället. Därför blev det sushi till middag idag. Mumma!

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0