Summer colors

2011-05-23 | 11:19:30


Idag ska jag jobba och solen skiner och då blir jag alltid sugen på att klä på mig kläder i roliga färger. Orange, rosa, mintgrönt, gult, turkost, limegrönt, korallfärgat eller lila. Den här sommaren älskar jag färg i alla möjliga och omöjliga former! Speciellt orange har av någon anledning fått en speciell plats i mitt hjärta för tillfället. Och rosa i alla nyanser, som vanligt. Jag var lite orolig igår för att min nya hårfärg inte skulle funka så bra med skrikiga färger, men det är väl bara att prova sig fram. Det skönaste med att ha nyfixat hår: det är så fullt av produkter att man bara behöver peta på det för att få det rätt. Mycket smidigt och enkelt - just the way I like it!

  • bloglovin

  • Kommentarer

    Lämna en hälsning:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0