Äsch, rubriker är så tråkiga..

2008-12-30 | 00:20:07



Har precis sett sista halvtimmen av Charlies Angels. Coola brudar det där. Ikväll har jag försökt vara organiserad, skrivit listor på vad som ska göras imorgon och tagit reda på viktiga datum att hålla koll på. Dessutom har jag lånat om mina biblioteksböcker via interner. Sjukt smidigt det där. Sedan har jag städat. Tömt hallen på skor, dammsugit halva lägenheten och fixat på toa. Imorgon kommer det nämligen folk för att titta på lägenheten. De som äger den har bestämt sig för att sälja den när vi flyttar ut. Sjukt jobbigt egentligen för det påverkar ju oss en del. Tex får vi inte vara hemma imorgon mellan halv fem och sex eftersom det kommer folk. Och så måste vi ju städa. Eller ja, måste och måste, men det är väl ganska trevligt att det åtminstone ser relativt rent ut när det kommer vilt främmande människor till ens hem. Jaja, det ser iaf sjukt rent ut på bilderna de var här och tog. Tänk om det kunde se ut så alltid..

Bild: här.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0