Barcelona baby!

2008-02-27 | 20:14:07

På lördag bär det av. Efter mycket om och men och krångel med biljettbokning åker jag äntligen till Barcelona igen. Jaaa. Ska bli så fint att åka dit, men samtidigt känns det såklart jobbigt att veta att man ska vara borta från alla så länge. Men men, eftersom det jäkla högskoleprovet inte går att boka om till annan ort är det mycket möjligt att jag kommer hem för en helg-visit inom en inte allt för avlägsen framtid. Närmare bestämt 6 veckor från lördag. Vilket också råkar vara min älsklings födelsedag :) Så då blir det partaj av mer än en anledning.

Nu är jag hungrig. Dags att promenera hem och laga något gott (och GI-vänligt). Jag får hoppas att jag inte blåser bort på vägen. Får väl knyta ett snöre runt handen som Marcus får hålla i fall i fall.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0