Popcorn

2008-06-13 | 23:12:54

Popcorn med grilkrydda är gottgott. Jag har tvättat, lämnat saker på "Myrorna" och fixat lite med deklarationen. Jag förtjänar lite popcorn. Kanske lite choklad också..?

Imorgon ska vi hämta Marcus tv i Lund för min duger tydligen inte. I och för sig tycker jag också att den knastrat lite väl mycket på senaste tiden, men man behöver ju inte vara så petig. Fast med min tur går den väl sönder när som helst nu, så det är nog bäst att byta. Vi ska hämta lite andra saker också. Tvättmedel, stereo och cykel. Jag har fortfarande inte vågat använda min sedan framhjulet trillade av, fast den är fixad och hel igen, så det är nog bra om Marcus har sin också så kan vi cykla tillsammans istället. Trillar hjulet av kan han ju alltid skjutsa mig hem på sin pakethållare.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0