Stockholm och hem igen

2008-06-04 | 19:11:08

Stockholm var fantastic, precis som det ska vara, och istället för att jobba två dagar var vi uppe till klockan ett på natten och plåtade för glatta livet för att bli klara på en. Massa häftiga baddräkter och galen styling. Ska bli jättekul att se bilderna. Klockan halv tre trillade jag i säng. Tre och en halv timme senare gick jag upp och åkte till flygplatsen för att försöka hinna med ett tidigare flyg så jag skulle hinna med Marias studentfirande. Fick träffa alla Marcus släktingar och vänner till både hans mammas och pappas familjer samtidigt. Mycket på en gång, men roligt. Det är alltid kul när släktingar dricker lite för mycket vin, hihi.

Gunde klagar på att här är för mycket text som han inte orkar läsa. Latmask.

Kommentarer
Postat av: Adde

Tjena kompis! Du har inte lust att blogga på min site också? Försöker få ihop några bra bloggar där. Du kan ju kolla in den www.fikarast.net
Kram ADDE

2008-06-04 @ 22:23:26
URL: http://www.fikarast.net
Postat av: alma

Tjabba Tjena Hallå!

Då fann jag dej med, hejhoppsan liksom ;)

Hääärligt härligt med bloggerskor tycker jag, inte sant? :P

2008-06-11 @ 21:28:10
URL: http://almakakasi.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0