Besök!

2008-03-05 | 20:13:41

"tjugohundraåttanolltrenollfem klockan nitton och trettjo, biljetten är bokad och betald, nu är det bara ... jag som kan ställa till det."

Jaaaa!! Johi kommer och hälsar på om nästan exakt två veckor från och med imorgon! Nu blir det till att återuppleva allt det fina från förra året när han var här: äta riktig, hemmagjord, italiensk (eller är den spansk?) glass i gelaterian på Ramblas, slösa  bort alla våra 1-euro´s på att spela kloss-spelet och försöka vinna en PSP, dricka chai på Starbucks på Passeig de Gracia när det börjar mörkna och kika på alla som går förbi. Och såklart mysa i Alex kök med en massa folk och god mat och vin och sangria. Förutom det får vi väl grunda några fler fina Barcelona-traditioner. Men Johan: den här gången håller du koll på ditt pass en vecka innan du åker. Jag vill inte få en hjärtinfarkt. Nu har jag varnat dig.

Och för er som undrade blev det någon sorts tigerkaka med kanel och chokladsås till efterrätt. Gott var det.

Kommentarer
Postat av: bettan

Njut när Johan kommer. Men snart du så kommer jag. Ska bara skaffa fram lite pengisar, vodka och mitt glada smile... :D Jag saknar dig Sandra. Har mkt att prata om... Men det är dyrt att ringa dig. Måste nanna kudde nu. SNARK! Puss

2008-03-05 @ 21:31:44
Postat av: Caroline

Hejsan! hur står det till här då?...kramar Åhman

2008-03-06 @ 09:27:20

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0