Första glassen i Barcelona!

2008-03-22 | 14:22:11

Igår åt jag och Johi den första glassen från vår favorit-gelatéria på Ramblas. Två smaker var, jag valde körsbär och Johan kokos och så tog vi vars en cookies. Mums!

 
(jag tror det är något som är allvarligt fel, orkade inte äta upp och Johi fick hjälpa mig med halva. vad är det som händer med mig?!)

Sedan stod vi kvar på Ramblas och tittade på påskparaden som gick förbi. Lite spännande, men de ser ju ut som några helt andra i de där dräkterna och hättorna...

       

De stora "vagnarna" har inga hjul utan det är människor under som bär och så går det en man framför som säger till om de behöver gå lite mer åt vänster eller åt höger. Med jämna mellanrum stannade hela tåget så att de kunde vila, men jag skulle tro att de var ganska trötta efteråt ändå.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Påskprocedurerna är något speciellt att se i verkligheten.
Visst får man lite läskiga vibbar men det var ju, såklart, KKK som stal idén & inte tvärt om men jaa..lite creapy är det ändå.
Madonnan är häftigast tycker jag! Hoppas påsken varit fin!

//Cicci

2008-03-25 @ 21:02:52

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0