Mat o annat kul

2008-03-28 | 16:38:06

Blogg.se vill inte alls fungera när jag vill att det ska det. T.ex i morse när jag satt och knaprade solrosfrön som en annan fågel och var uttråkad. Då ville det inte alls. Nu går det däremot och jag har precis ätit lunch. Eftersom jag snart åker hem försöker jag hitta på så roliga saker som möjligt av det jag har kvar i kylen. Den här gången blev det tomatsoppa med oliver, basilika och oregano och så en skiva mörkt bröd med mjukost till det. Gott. Ikväll ska vi ha "farewell-party" och göra stor middag alla tillsammans. Alex hade lämnat ett par bitar färsk lax åt oss i kylen när han åkte och den ska vi göra något mumsigt av. Till efterrätt har jag köpt kex och ost.

Jag trodde Marcus skulle spricka igår när jag skickade sms till honom och berättade att jag kommer hem så snart.



Kommentarer
Postat av: jocke

hey... när kommer du hem då?
ska du med till ullared?
majsan o sandra e också på

2008-03-28 @ 18:00:39

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0