Nostalgi

2008-03-04 | 15:59:06

Nä, nu är det dags att röra på sig. Sitta inne vid datorn och tråka när man kan vara ute i soliga, men dock aningen blåsiga, Barca och njuta istället. Vila kan jag göra när jag är gammal. Har dessutom läst så många bloggar idag att mina ögon förmodligen är rödsprängda och det kan inte vara speciellt vettigt att komma till castingen klockan fem och se ut som ett gammalt fyllo. Frisk luft är bra. Hepp.

(För övrigt hittade jag en movietrailer som får mig att tänka på besök i Florens på den gamla goda tiden, då jag och brudarna satt på en madrass på ett stengolv i en mörk lägenhet i flera dagar och tittade på "Sex and the city" hellre än att faktiskt njuta av vårsolen och italiensk glass. Vilka tider! När den här kommer får vi ladda upp med extra popcorn och Ben & Jerry´s). 


Kommentarer
Postat av: Zara

florens 4-ever!

2008-03-04 @ 17:14:06

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0