Tråk å sånt

2008-03-07 | 18:23:29

Jag har lagat och ätit lunch, läst allt värt att veta på aftonbladet inklusive alla Schulmans krönikor, pratat med Marcus på telefon två gånger, ätit upp alla mina oliver, diskat, läst i "Två nötcreme och en moviebox", kollat min facebook och min mail tretton gånger, spelat harpan, ätit lite choklad, öppnat fönstret och stängt det igen. Jag börjar bli uttråkad.

Idag gjorde jag en casting i en hårsalong som jag gjort ett jobb för innan. Bilden jag tog då sitter över hela väggen på en stor duk och det är alltid lite småkul att gå förbi där och se sig själv kika ut ur butiken. Fast lite skumt kändes det allt att stå därinne och vänta.

                                  

Kommentarer
Postat av: bettan

Jag tror du har fått allting bakom bakfoten. för det är inte markus du är gift med.Det är mig och Tjorven. Vi är ju dina =) tihi... Men men. Tyckte det var underbart skoj att prata med dig. puss

2008-03-08 @ 21:06:11
Postat av: Anna

Snygging!!!

2008-03-12 @ 22:59:09

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0