Vaken

2008-03-06 | 10:12:31

Jag är vaken. Jag är till och med påklädd och klar att gå. Klockan är tio och jag har redan varit uppe i en och en halv timme. Varför nu detta är värt att nämnas vet de som känner mig; det är ett smärre mirakel som sker varje gång jag går upp innan klockan nio. Att jag dessutom faktiskt är redo för dagen innan klockan tio, det är inte ofta det händer.

Cristina har fått för sig att det hjälper att dricka lite vin innan man ska på reklamfilmscastingar. Även om det är klockan tio på morgonen. Hon behöver något för att slappna av säger hon. Jag är aningen mer tveksam. Jag vet inte om jag någonsin blir avslappnad nog för att tycka det är helt bekvämt att göra allt fjantigt som dom ber en om.
Nä, nu får hon faktiskt bli klar..


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0