Versace

2008-05-15 | 13:26:09

Jaaa! I helgen ska jag åka hem och träffa mina älsklingar och äta tårta med min familj! Men först ska jag göra en casting för Versace. Det är för en visning och alla modeller i stan kommer förmodligen vara där, så det blir nog en väntetid på ett par timmar.. Och eftersom jag är en kortis och normalt inte gör speciellt mycket visningar är nog inte chansen så stor att jag faktiskt skulle få jobbet. Men men, det är meningen att man ska göra sina castingar som en snäll flicka.

Kommentarer
Postat av: Andy

Lycka till pa visningen for versace! Och grattis i forskott. Och efterskott. For jag lar missa dagen, säkert. Allt bra med dig? Här e allt knas! Ha det bäst.

2008-05-16 @ 13:32:03
Postat av: Ambivalenta

Haha, nejnej, det blir ingen visning, det var bara en casting! Men tack ändå :)

2008-05-16 @ 22:58:23
URL: http://www.ambivalenta.blogg.se

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0