Vampyrer

2008-11-23 | 10:55:34

I am a sucker for vampires. Jag kan inte hjälpa det. Ända sedan jag som liten såg "Interview with a vampire". Dessutom har jag alltid älskat skräckfilmer, spökhistorier och övernaturligheter. Redan i somras tipsade Sofia mig om böckerna i serien som börjar med "Twilight" eller "Om jag kunde drömma" som den heter på svenska. Fast då hade jag alldeles för mycket annat att läsa. Men ju mer jag hör om filmen och framförallt boken nu desto mer vill jag höra, se och läsa. Jag kan inte låta bli att tycka att historien verkar vara hetare än en bakad potatis. Kan det bli annat, vampyrer blandat med omöjlig kärlek? Gah! Just bite me!



Fast som vanligt är det säkert så att boken är mycket bättre än filmen, så just nu filar jag på vilket jag ska satsa på, se filmen först för att inte påverkas av boken, eller läsa boken först och sedan kanske hata filmen när jag väl ser den..

Här har jag norpat bilden.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0