Bättre bättre bättre

2008-10-14 | 23:34:35

Idag har jag hunnit med favvis-fika med Mathias. Igår träffade jag superJocke och käkade på Subway och gick en promenix på stan. Jocke var tvungen att stå ut med en massa tittande i affärer. Han sa att han inte blev trött men jag tror han sa så mest för att vara snäll. Snäll är han. Mathias fick vara smakråd på skor (som jag helt överraskande fick 10% på - it´s ödet I tell you!) men sedan skonade jag honom från mer shopping. Han bjöd på fikat. Han är snäll han med. Jag har snälla vänner. Ofta önskar jag att jag hade mer tid att vara en bra vän. Jag ska försöka bättra mig.

Kommentarer
Postat av: jocke

Du är redan bra, du behöver inte anstränga dig att bli bättre, vännen.

2008-10-15 @ 08:58:42
Postat av: Andy

Sen efter de kan du bli en bra syrra =D

2008-10-20 @ 10:51:12

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0