Malmöfestivalen är slut - thank god!

2009-08-25 | 10:58:49



I torsdags var Mamie i stan och hälsade på. Naturligtvis inte alls för att hälsa på mig på jobb, utan för att mr Thåström skulle spela. Vi hängde lite på stortorget och såg först The Sounds som var ok. Sedan käkades det nachotallrikar innan det var dags igen. Eftersom jag redan sett honom två gånger i sommar hade jag ju lite att jämföra med och stortorget är inte riktigt lika stämningsfullt som en gympahall i Kristianstad eller för den delen som Sofiero slott. Så är det bara. Kanske för att jag de båda andra gångerna stod längst fram medan vi nu stod gömda i massan vid öltälten. Förmodligen. Dessutom lyckades min underbare pojkvän sabba upplevelsen aningen genom att lagom ironiskt klappa takten och ta små danssteg som om det var nåt jäkla dansband han stod och tittade på. Naturligtvis tyckte de andra grabbarna att det var mycket roligare än jag gjorde. Kul kul.

Malmöfestivalen avslutades med personalmiddag på Gränden och sedan Familjen på stortorget, där vi gick loss och dansade av oss ordentligt. Det tänker jag dock inte lägga upp någon bild på. Sådeså.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0