Dyra leksaker vill man leka med direkt

2009-08-04 | 00:16:08

Jag vet att jag har blivit dålig på det här. Jag ska verkligen försöka bättra mig efter att alla semestertider är över och jag börjar jobba normalt igen och kan börja planera mitt liv. Tråkig bortförklaring, I know. Å andra sidan har jag åtminstone varit duktig och läst igen mig på en massa böcker jag varit sugen på den här sommaren. Hittat ett par nya favoriter. Och andra som inte alls motsvarade mina förväntningar. Har väl mer eller mindre kommit fram till att jag föredrar klassiker. Gärna med komplicerat språk så att man inte förstår allt direkt. Så att man får lite att fundera över. Eller saker på engelska. Av samma anledning.

Vi har köpt en ny tv.
Den är på 50". Plasma. Spännande, jag har aldrig köpt en tv innan. Det tråkiga är bara att det tar ett par veckor innan den kommer. Alltså, jag är ju av uppfattningen att köper man en ny, dyr leksak så vill man hem och leka med den direkt. Inte sitta och vänta i två veckor på att den ska dyka upp. Det är ju lite som att fylla år och inte få öppna sina presenter förrän ett par veckor senare. Det suger med andra ord. Men när den väl kommer ska jag spela tv-spel och titta på film tills mina ögon blir fyrkantiga. 

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0