En ganska lugn fredagkväll

2009-12-19 | 00:15:15

Internet är bra. Jag har precis hittat och beställt julklappar till Marcus och de skickas rakt hem i brevlådan. Enkelt och bra. Jag gillar det.

Jag har ont i magen. Grabbarna är nämligen här och vi har ätit en massa chips med dipp. Tanken var att de skulle se kvällens match mellan Sundsvall - Malmö men det ville inte riktigt fungera. Så nu sitter de här och tittar på någon av "Die Hard"-filmerna. Jag är inte jätteroad, men vad gör man..

Och ute snöar det och snöar. Mysigt. Hellre kallt och snö än kallt och regn. Jag borde organisera ihop en pulka-utflykt. Man får ju passa på.



Ibland saknar jag mitt långa hår litelitelitegrand. Mössan på bilden saknar jag också. Den glömde jag i Köpenhamn. Attans.

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh mössan var ju jättefin, förstår saknaden!

2009-12-19 @ 11:17:23
URL: http://emmasays.blogg.se/
Postat av: Merita^^

vad fin bild och mössan var jättesnygg <3 :D

2010-01-17 @ 21:12:44
URL: http://meritaberjani.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0