I <3 Barcelona

2009-02-25 | 00:42:16

Här sitter jag mitt i natta och tittar på en dokumentär om konstnärer i Barcelona. De visar Gaudi´s Sagrada Familia, Parc Güell och La Pedrera, Picassomuséet och landskapen utanför staden som inspirerade Dalí. De visar bilder på marknaden vid Ramblas, Passeig de Gracia och sol. Barcelonasol. Det får mig att sakna Barcelona massor. Jag ser det fortfarande lite som mitt andra hem. Tänk att det snart är ett år sedan jag var där sist. Kanske läge att åka iväg på en weekend, bo hemma hos Alex, hänga på Ramblas och besöka Champagnerian snart? Dags att börja spara dineros med andra ord..

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

när ska du åka till amsterdam då?:)

2009-03-01 @ 19:56:28
URL: http://yannii.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0