Muffins i Helsingborg

2009-02-23 | 00:14:17

Idag har jag hängt i Helsingborg. Jag bakade muffins medan John, Fredrik, Ted, Simon och Daniel tittade på. (Eller nja, Ted högg i med andra rundan och envisades med att hans muffins blev godare, men vi kan ju alla räkna ut hur det egentligen var..) Sedan åkte Ted och Simon hem och Mille joinade istället för pizzanight och ett par avsnitt av "House". Med andra ord en riktigt bra ledig dag. Mys mys.

Nu har jag ont i magen efter allt krängande. Jag hann med en liten runda hem till Mamie också innan jag åkte hem och drack lite te och hämtade post. Ännu mera mys. Jag tycker om att ha tid att vara ledig och träffa mina vänner. Nu tittar vi på alla söndagsrepriser och ska strax äta isglass. Jag är säker på att det är bra för magen.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0