Nyår at Gunde´s

2009-01-02 | 12:55:48


"Kom igen nu grabbar så försöker vi se häftiga ut"

Jag hade en svag aning redan då att jag kanske skulle valt en längre kjol eller iaf haft heltäckande svarta strumpbyxor till. Efter att ha tittat igenom en del bilder ser jag saken mycket klarare. Jag hade helt rätt. Fast vad gör man inte för att det ska bli en trevlig kväll...

Fint dukat och god mat - vad mer kan man begära? Marcus och jag. Riktiga rockers. Chilli´n on the floor. Sötnosar! Dancin´. Lägg speciellt märke till hur jag lever mig in i musiken.. Glada grabbar..  Mysigt med pussar. Handen i armhålan - inte riktigt lika mysig.. Mycket stilig Jocke med Frida. 
 Johans standardpose Alla grabbarna. Hälften blundar..

Kommentarer
Postat av: Parisa

Älskar att umgås med killar, det är härlig stämning.

2009-01-05 @ 02:18:42
URL: http://1000apor.se/blogs/parisa

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0