Inatt, idag, ikväll

2009-01-21 | 23:52:33

Inatt blir det tentaplugg utan bara helskotta. Imorgon SKA den vara klar.

Idag har jag blivit intervjuad. Jenny behövde lite hjälp, hon och hennes grupp hade i uppgift att göra ett reportage om mode och genus, så de frågade om de kunde få intervjua mig i egenskap av modell. Klart man ställer upp. Som om om jag skulle sitta på någon expertis om mode. Men man fick iaf känna sig lite viktig, haha. Det var faktiskt kul och jag hoppas tjejerna fick ut något vettigt av det. 

Ikväll har vi varit ute och käkat med jobb. Blev pizza på "Vespa" för pengar som vi vunnit i årets julkalender. Vi vann en hel massa; biobesök, godis, underkläder, strumpor och annat kul. Hoppas vi säljer lika bra nästa år. Kan man inte ha en kalender på sommaren också? Kanske kalla det en solkalender och så kan det finnas fina sommriga vinster under luckorna istället? Tror jag ska lägga fram förslaget hos chefen..

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0