Hamsterhjul för barn

2009-07-26 | 14:25:53

Igår på Helsingborgsfestivalen fick jag syn på något såhär fantastiskt roligt. Som jättestora hamsterhjul fast för barn - och på vatten. Naturligtvis började kugghjulen snurra, kanske man skulle kunna utveckla det här? Typ istället för dagis, ha koll på dina ungar själv, det enda du behöver är en pool och en ballong. Skicka med dem en matpåse på morgonen så är lunchen fixad också. Funkar dock endast för barn som ännu inte slutat med blöjor...









Det såg iaf ut att vara mycket underhållande. Jag blev till och med sugen på att prova själv. Undrar vad de hade sagt om jag hade ställt mig i kö..

Kommentarer
Postat av: Anette

Haha! Ja, en sån skulle man allt ha!

2009-07-29 @ 18:18:53
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0