Allmän uppdatering - allt och ingenting

2009-03-10 | 23:07:28

Idag har varit en jobbig dag men det är skönt att den är över och allt är avklarat. Nu blir det snart vår, det är jag säker på. Ikväll har jag myst i soffan med chai och bullar med ost och marmelad. Gott. Imorgon ska jag försöka vara en hurtbulle och ta mig ut och springa/gå en runda på förmiddagen. Efter att ha suttit inne fem dagar i sträck kan jag verkligen behöva lite frisk luft. Dessutom påminde Petter mig om att "äh, tror du att du kan kalla det du får på jobb för motion? Nänä, träning är bra för både kroppen och knoppen!" Ha! Han skulle kunna bli talesman för vilket sundhetsmagasin som helst, hurtbullen numero uno. Fast jag tror att det var ett bra råd.

Nä, nu ska jag gå och lägga mig i vårt rosa sovrum. Det är första gången på mycket länge som jag säger så innan klockan tolv. Jag känner mig faktiskt lite duktig..

Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Ja jag ramlade över någon skitflummig sida med det också.... och ja dyrt. och det var mkt glitter o sådär. vet inte. den var konstig i alla fall. inget jag tänker handla från.

2009-03-11 @ 14:29:34
URL: http://yannii.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0