Datorstrul (läs inte det här om du tycker att datorer är skittråkiga. Jag tänker inte läsa om det här inlägget på ett par veckor iaf..)

2009-03-18 | 23:08:05

Om någon är sugen på att ge oss en ny dator tar vi gärna emot en med öppna armar. Helst en som fungerar någerlunda, men vi är inte kinkiga. Min har lagt av helt. När mina datorkunniga vänner väl fick igång den halvvägs skrattade de bara och upplyste mig om att varken tangentbord eller mus fungerade och att hårddisken håller på att dö. Marcus dator lyckades vi blåsa och ominstallera, men då saknades plötsligt drivrutiner för det mesta. Nu har den fungerat helt ok i säkert en hel vecka och plötsligt vill inte internet fungera som det ska. Man kan komma in på mailen via msn och därifrån vidare till ett par sidor, men att öppna ett fönster och skriva in en adress går inte för sig. Oftast blir det bara ett helt vitt fönster med ett litet extra popup-fönster och så säger den att programmet inte svarar och undrar om man vill skicka felrapport. Sedan startar datorn om sig av sig själv. Och så börjar allt om igen. Ojoj så roligt vi har.


Kommentarer
Postat av: Lina

Men fan vilken otur ni har med era datorer :( Tråkigt!

2009-03-19 @ 11:26:02
URL: http://www.aiko-takara.blogspot.com

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0