Matthew Williamson för H&M (för jag vill ju vara som alla andra.)

2009-05-14 | 23:44:01

Jag antar att dagens snackis är andra delen av Matthew Williamson´s kollektion för H&M som släpptes i butik idag. Eftersom jag hade en timmes rast i eftermiddags hann jag med en liten runda in i butiken och jag måste säga att jag gillar den här stilen mycket mer än de andra designersamarbetena de haft. Men det betyder inte att jag har lust (eller råd..) att lägga 1500 spänn på en tunika. Det enda jag kände att jag skulle kunna tänka mig att köpa var den här bikinin, eller ja, egentligen hade det räckt med toppen. Den hade jag nog kunnat få användning för i sommar. Men den var såklart slut.



Så istället för att köpa mig en dyr "Matthew Williamson"-tunika nöjde jag mig med en fin, turkose tunika från deras vanliga kollektion, för lagom mycket pengar. Och den är jag mycket nöjd med. (Jag får den dessutom av Marcusen i födelsedagspresent. Det gör det hela så mycket bättre. Kärlek!)

Bilden kommer härifrån.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0