Vaccinationen avklarad!

2009-11-12 | 23:28:44

Jag har precis ansökt om inresetillstånd i USA. Då måste man svara på om man tar droger eller planerar terrorattentat eller annan kriminell verksamhet. Jag har inga planer på någotdera så därför svarade jag NEJ. Fast jag tror knappast att terrorister verkligen erkänner att det är det som är planen innan de åker, barasådär. Verkar dumt.

Idag har jag så äntligen vaccinerat mig. Och det gick bra. Mycket bra till och med. Men jag fick varken bokmärke eller godis. Orättvist tycker jag! Vissa saker blir man bara inte för gammal för. Inte jag iaf.


PS: Marcus var med och höll handen. Eller ja, typ tittade på iaf. Han är snäll han.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0