Konsten att hålla sig vaken när man ska resa bort

2009-11-20 | 01:34:04

Väskan är packad och för ovanlighetens skull är den inte så full att den inte går att få igen. Tvärtom, jag har gott om plats för fynd. Så gott om plats att jag funderar på vad jag kan ha glömt. För inte kan det väl bero på att jag är så sjukt rutinerad?

Biljetten är utskriven, handbagaget packat, passet ligger där det ska och alla viktigheter är fixade och färdiga.

New York here we come!

Vi har precis kikat färdigt på "Lucky number Slevin" för att fördriva tiden och nu vet jag inte riktigt vad vi ska göra för att hålla oss vakna. Dricka vin är det inte tal om, vi kan ju inte dyka upp där på flygplatsen alldeles överförfriskade, då kanske de inte släpper iväg oss till amerikat. Vi får väl nöja oss med att kika på lite dålig natt-tv.
Och äta glass. Jag har monster-isglass-pinnar. Mums!


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0