Ledtråd och svar

2009-11-18 | 23:46:04

Klockan 19:43 var jag och handlade en liten runda på Hemköp. Här kan ni se exakt vad som inhandlades: 



Jag har funderat lite på vad kassörskan tänkte om den "matkassen". Fast de måste ju ha sett konstigare kombinationer.

Jag gav mig alltså ut i rusket eftersom jag hade tagit slut på en basvara; blomjord. Självklart ger man sig gärna ut, med mjukisbrallor och cykel, i full storm för att man så gärna vill fortsätta plantera om sina blommor.. Helt vanlig onsdagskväll. Dessutom vill jag tillägga att grabbarna tittade på hockey, vilket innebär no tv och no dator för min del. Eftersom de streamar matchen har jag fått skarpa tillsägelser om att absolut inte under några som helst omständigheter slöa ner internetuppkopplingen. Då måste man ju hitta på något annat kul att göra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! inte sett detta inlagget frans nu! Jaevli funny. Marcus verkar ha pli pa dig xD



Valkommen tillbaka fran NY btw, hoppas du hade en najz stay.



Jag ar hemma sjuk, det regnar for forsta gangen pa 2 manader =p

2009-12-01 @ 15:09:34

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0