500 days of summer

2009-10-22 | 22:34:31



Bild.


Idag har jag och Marcus varit på "Sofies modes" förhandsvisning av "500 days of Summer". Jag hade absolut inga förväntningar för jag visste ingenting om filmen, men oj vilken söt, mysig och genomtänkt liten film! Jag fick lite Amelie-känsla av den, alla kläderna och miljöerna passade in så bra och soundtracket var helt lysande - The Smiths, Doves, Carla Bruni och Regina Spektor, bland andra. Mysmysmys!

Ibland kände jag igen mig så mycket att det nästan blev läskigt. Kärlek, lycklig såväl som olycklig, är något jag har koll på. Skulle man kunna säga.


Kommentarer
Postat av: pelle

åh fan, amelie är ju grym också. kanske får ta mig och se den där.



haha, hoppas det var din f.d. klasskamrat på bilden! ;D

2009-10-22 @ 23:44:03
URL: http://pellespersonliga.se

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0