Kräftskiva tonight

2009-10-24 | 17:01:28



Ikväll ska vi på kräftskiva. Då kanske ni tänker: "kräftskiva i slutet av oktober?! Vart är världen på väg?" Ja det kan man ju undra, men nu för tiden när det finns gott om frysdiskar behöver man ju inte bry sig så mycket om säsong. Praktiskt när man inte kan hitta en tid som passar alla under augusti/september om inte annat. Jag som annars älskar seafood är inte alls sugen på varken kräftor eller räkor för tillfället, men det blir nog bra ändå tror jag. Sen brukar det ju vara så att när man väl sätter sig till bords och känner alla dofter och ser allt mumsigt kommer hungern smygande. Jag är inte alls sugen på snaps heller men jag känner på mig att jag inte kommer undan.

Bild.


Kommentarer
Postat av: pelle

Själv ska jag fira halloween runt 24 december ;)

2009-10-27 @ 21:45:05
URL: http://pellespersonliga.se

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0